I am back online...almost ^^ / Je suis de retour...ou presque ^^

Hey guys,

I had hard time recently, had to find a new house and move, was a real pain and it is not over but even if my new neightboor didnt want to lend his Wifi code (Yes things start bad with this guy lol)…well I am on it anyways right now (Yeah dont mess with me) and can finally be back online.
I should have my own internet connection but with this damn virus the country like others is locked down.

Wish you all the best with this virus.

I should release my 8k+ first impressions asap, I actually recorded everything a month ago :frowning:

French:

Salut à tous.

Je suis dans une mauvaise période en ce moment j’ai du trouver une nouvelle maison et déménager, c’était pas simple et ce n’est pas fini.
Même si mon nouveau voisin n’a pas voulu me préter son code Wifi (oui ça démarre mal avec ce type)…et bien je suis quand même dessus (Et oui faut pas être vilain avec moi) et me voila presque de retour en ligne.
Je devrais déjà avoir ma connexion internet mais avec le virus et le blocage de tout le(s) pays tout est au ralenti.

Je vous souhaite de rester en bonne santé avec ce putain de virus.

Je devrais sortir ma vidéo de 1eres impressions du 8k+ dés que possible…j’ai tout enregistré il ya de ça déjà un mois…:confused:

4 Likes

This topic was automatically closed 60 days after the last reply. New replies are no longer allowed.