Station de base et contrôleur trackpad indisponible

Bonjour les stations de base et contrôleur avec et sans trackpad étaient disponible hier mais plus aujourd’hui… Sachant qu’il seront livré après les casques est ce qu’il serait possible de les pré-commander avec le casque car sur le site on ne peut plus commandé que le casque… Par avance merci car le black Friday termine dans 1 jour et 22h

English Translated

Hello base stations and controller with and without trackpad were available yesterday but more today … Knowing that it will be delivered after the helmets is what it would be possible to pre-order with the headset because on the site we can not order more than the helmet … In advance thank you because the black Friday ends in 1 day 22 hours.

@Matthew.Xu @Pimax-Support

1 Like

C’est toujours dispo mais ils ont changé un peu le site. A droite tu as un menu déroulant où tu choisis ton set: trackpad, stick, les 2 (tu peux même choisir le trackpad a droite ou à gauche).
S’ils ne sont pas préco avec le casque c’est parce que le prix n’est pas encore connu. Les 300$ c’est un dépot, si le prix final est moins cher tu seras remboursé de la différence.

1 Like

Merci korgen mais en fait j’ai commandé hier le 5k+ avec les stations et les controlleurs trackpad j’ai annulé la commande car code des youtubeur pour avoir 50$ de réduction et le code de 30$ pour thanksgiving mais aujourd’hui en repassant commande j’arrive à avoir le casque mais ça me met les bases et les contrôleurs indisponible Impossible de les réservé aujourd’hui et toi korgen tu as pris quoi en contrôleur ou est ce que tu as déjà ceux des vives ?

1 Like

Je ne les ai pas encore pris, j’attend le mois prochain pour avoir le budget (j’hésite même à attendre les vrais knuckles). De ce que je vois, c’est toujours disponible.
Le code youtubeur, tu saurais me dire où le trouver?

1 Like

Sorry, I didn’t understand your translation.

1 Like

Google Translate

Korgen Post 2

It’s still available but they changed the site a bit. On the right you have a drop-down menu where you choose your set: trackpad, stick, the 2 (you can even choose the trackpad to the right or left).

If they are not preco with the helmet is because the price is not yet known. The $ 300 is a deposit, if the final price is cheaper you will be refunded the difference.

@Milocorsic4 Post 3

Thank you korgen but in fact I ordered yesterday the 5k + with the stations and controllers trackpad I canceled the order because code youtubeur to have $ 50 discount and the code of $ 30 for Thanksgiving but today by ironing order I can get the headphones but it puts me the bases and the controllers unavailable Impossible to reserve them today and you korgen you took what in controller or do you already have those vivid?

@Korgen Post 4

I have not taken them yet, I’m waiting next month for the budget (I hesitate even to wait for real knuckles). From what I see, it’s always available.

The youtubeur code, could you tell me where to find it?

Tranlsated Using Google Translate

2 Likes

@Matthew.Xu @Heliosurge

Wow! I thought my english grammar was pretty bad, but it seems Google Translate is worse xD

Well, the most important is to be understood. So, @Milocorsic4 said the controller/base station pack wasn’t available anymore to him and asked if he could pre-order it during Black Friday.

1 Like

Yeah the translator still butchers things. :beers::wink::+1::sparkles:

1 Like

I can speak english OK let’s go lol
I pass a command of the 5k+ and BS and controller trackpad no problem but I see he have code promote from youtubeur and thanksgiving… I decide to refund my command I make a new command… No problem to refund but when I make the new command no preblem for the headset and for the BS and controller you have 4 choice OK… The choice 1 is avaible if you touch nothing but when you select or roll from 1 to 4 all the choice pass in unavaible and it’s impossible to select a controller with trackpad choice 4… 3 days ago no problem but at the end of black Friday it’s not cool…

1 Like

Pour korgen tu utilise “Sweviver” en code ou “Mixedrealitytv” pour avoir 50$ bon achat à vous mais moi je panique mon compte a fais deux commande et aucune est bonne

@Milocorsic4
Ah je vois, ces codes sont limités à 200. Ils ne doivent déjà plus être valables.
Sinon -> message privé

It’s better to use deepl rather than Google translate. :wink:
It has less languages , but it’s still free and it’s often ( if not always) more accurate .

1 Like

It’s good for me i buy the 5K+ and the BS + trackpad control i think it’s better than thumbstick but it’s my opinion…

1 Like